Знову про форсунках або навіщо існує тестер форсунок?
Форсунки забиваються. Це аксіома, т. к. присутній цілий ряд факторів, що працюють на це:
-
Органічна природа самого палива. Неважливо, чи йдеться про бензиновому двигуні або дизельному. У першому випадку необхідно класичний тестер форсунок купити, у другому - тестер дизельних форсунок. Нафтопродукти навіть самої високої міри очищення, будуть завжди мати певні еманації органіки у своєму складі. Може з підвищенням стандартів чистоти і якістю бензину, забивання форсунок буде відбуватися не так стрімко, але факт залишається і залишиться фактом;
-
Невисока якість палива, яке отримує кінцевий споживач безпосередньо. Між виробником і покупцем часом виявляється до 3, а то і 5 буферів у вигляді імпортера, дистриб'ютора, перекупника і т. д. І компанія-виробник не завжди може гарантувати заявлена висока якість палива. Особливо на периферії і в провінції подібна ситуація часто має місце. В кінцевому підсумку страждає саме покупець. А точніше – паливна система його авто і форсунки зокрема;
-
Високі температури. В моменти пікового напруги у впускному колекторі може бути до 100 °С. Що також далеко не кращим чином позначається на щоденній роботі форсунок.
В кінцевому результаті відкладення, до яких, до речі, часом домішується і неорганічний шлам, знижують ефективність роботи форсунок. Запірна голка втрачає свою рухливість, і якість повітряно-паливної суміші невблаганно падає. Водій ж відчуває все це шляхом невпевненого запуску двигуна, причиною чому – недолив палива в одному з циліндрів. Двигун починає працювати нерівно, втрачає в потужності, динаміка розгону машини падає.
Один з непрямих ознак – зростання споживання палива з-за того, що водії починають частіше вдавлювати педаль акселератора в підлогу. Але причина не в цьому. Справа в тому, що з'явився зазор ускладнює пуск двигуна. А надлишок палива йде на свічки, просто заливаючи їх. У підсумку до «просідання» потужності двигуна і погіршенням роботи форсунок водій отримує підвищену нагароутворення. Про перевитрату палива вже було сказано, не будемо акцентувати на ньому увагу.
Уникнути подібних проблем Вам допоможе регулярний технічний огляд двигуна і, звичайно, регулятор моменту уприскування. Хоча даний прилад виступає в ролі, швидше превентивного заходу. І більше діагностує проблеми, ніж усуває. Регулятор дозволяє визначити проблему.
Вдалих покупок і слідкуйте за своїм двигуном.