Модуль 1С для одночасної автоматизації інтернет-магазину на Prom.ua Zakupka.com OpenCart
Сьогодні 1С — це найпопулярніша система обліку продажів, а платформа Prom.ua - — це найпопулярніший і найефективніший формат торгового майданчика для швидкого створення інтернет-магазину без приваблення програміста та сіошника. Як бачите, ми самі працюємо на цьому майданчику і з цією програмою вже понад 5 років, і за цей час ми розробили модуль для синхронізації 1С з інтернет-магазином, розташованим на торгових порталах
- Prom.ua
- Zakupka.com
- Opencart
Якщо ви продаєте в інтернеті, то маєте такі проблеми:
- Ви не встигаєте швидко змінювати ціни на сайті
- Незручно оновлювати наявність товарів на сайті
- Складно контролювати розрахунки з постачальниками
- Незручно контролювати отримання посилок клієнтами
- Ручне ведення й облік оплат від клієнта й те саме з постачальниками
- Ви дропшипер і вам потрібна система обліку продажів, а не ексель-файлик
Вгадав? Тому що сам стикався з такими проблемами.
Так само як і ви продають товари через сайт, і всі описані вище проблеми вирішив способом розроблення модуля синхронізації 1С з трьома сайтами відразу: Пром, Закупка, Опенкарт.
Детальний опис функціонала модуля (фото + відео) доступний в описі товару:
Отже, для чого потрібна інтеграція інтернет-магазину з 1С?
У двох словах — для простоти та швидкості роботи. Власнику онлайн-магазину (будь то нішевий торговий майданчик, монобрендовий магазин або віртуальний супермаркет) модуль для інтеграції 1С: підприємств з інтернет-магазином допоможе розв'язати проблему обліку товарів, скоротити час оброблення замовлень та ефективно побудувати документоооберт. Будь-який сучасний інтернет-магазин вимагає оперативного керування замовленнями, залишками, цінами та навантаженнями. И автоматизація обміну 1С з інтернет-магазином цими даними неабияк розширить функціональність торгових майданчиків, дасть змогу заощадити час персоналу та зменшити кількість рутинних операцій.
Що ж дасть модуль синхронізації з 1С для інтернет-магазину?
Ну, як мінімум, не буде таких проколів, як раптова відсутність товару на складі, ціна не відповідає дійсності, термін дії знижки в розмірі 90% закінчився ввечері, товар не того кольору й без перламутрових ґудзиків, а посилка пішла не в те місто. Тому дедалі більше компаній віддають перевагу встановити 1С конфігурацію для інтернет-магазину і в такий спосіб об'єднати функціонали облікової системи та сайту.
Коли на забезпечення нормальної роботи торгового майданчика витрачається надто багато часу, з'являються нестиковки та виникає плутанина з наявністю товарів, цінами, термінами відправок і контролем оплат, тоді стає актуальним питання: як автоматизувати інтернет-магазин? Відповідь: під'єднати до 1C модулю для синхронізації та обміну даними. Тоді сайт, 1С та інтернет-магазин працюватимуть як одна система, а не жити кожен своїм життям.
Платформа 1С має великий функціонал, але все-таки не призначена для безпосередньої організації інтернет-продаж. 1С — це не програма для інтернет-торгівлі. І для зв'язки, і коректної взаємодії облікової системи 1С: Засіб з інтернет-магазином і розробляються спеціальні сервіси, програми та модулі, що дають змогу вибрати оптимальний варіант інтеграції саме для вашого проєкту.
Надійну та робочу програму синхронізації 1С з інтернет-магазином завантажити, як то кажуть, «безслатно без реєстрації та смс» навряд чи вийде. Але можна купити 1С для інтернет-магазину вже готовий модуль «з коробки», що дає вашому сайту та системі 1С обмінюватися даними. Або замовити в компанії-розробника індивідуальну інтеграцію вашого магазину з 1С з подальшою технічною підтримкою. 1С для інтернет-магазину — вартість такого модуля синхронізації може здатися високою, але з огляду на всі переваги такий модуль — це ефективне вкладення коштів, яке в повному обсязі окупить себе за кілька місяців.
Розроблена нами програма призначена для синхронізації даних з 1С і керування інтернет-магазинами, розміщеними на порталах Prom.ua и Zakupka.comі враховує специфіку роботи цих торгових майданчиків. Розглянемо деякі можливості нашої програми:
- Завантаження замовлень із сайту в 1С
- Вивантаження з 1С в інтернет-магазин товарних позицій
- Вивантаження актуальних цін у різних валютах
- Повністю автоматичне завантаження прайса від постачальника з подальшим вивантаженням на сайт
- Функціональний журнал замовлень із різними фільтрами
- Масове створення новорічних документів від постачальників
- Автоматичний контроль відправлення замовлень і взаєморозрахунків із постачальниками.
Отже, наша програма потрібна для автоматизації торгівлі інтернет-магазину через 1Сі дає змогу зручно керувати завантаженням-вивантаженням товарних позицій і працювати з замовленнями на сайті.
Функціонал нашої програми не обмежується перерахованим вище. Також є інструменти для оптимізації роботи з транспортними компаніями (Нова Пошта, Делівері) та платіжними системами:
- Масове створення товарно-транспортних накладних Нової пошти для необмеженої кількості замовлень
- Контроль отримання посилок, статусу ТТН
- Автоматичне масове розсилання SMS або електронних листів із номером ТТН
- Повна інтеграція із системою Приват24 і Приват24 для бізнесу
- Автоматичне створення платіжок і відправлення оплати з 1С
- Отримання виписки з рахунку та контроль взаєморозрахунків із контролерами
- ... багато іншого.
Отже, якщо ви вирішили, що наступним етапом розвитку вашої компанії буде автоматизація інтернет-магазину на базі 1С, то ми можемо запропонувати програму із широким функціоналом для інтеграції системи обліку з сайтом. Наш модуль 1С інтернет-магазин допоможе розширити функціональність сайту й оптимізувати роботу персоналу. Ваші фахівці зможуть більше часу приділяти роботі, що вимагає творчого підходу, а з рутинними операціями типу оновлення товарних залишків, конвертації цін і вивантаження нових позицій на сайт впорається програма автоматизації торгівлі інтернет-магазина з 1С.
Отже, за допомогою нашого модуля інтеграції ви отримаєте автоматизований інтернет-магазин на базі 1С: Переприйняття, що дає змогу мінімізувати помилки під час завантаження-вивантаження великих обсягів даних, прискорити оброблення замовлень і більше часу приділити створенню якісного контенту або оптимізації дизайну вітрини магазину. Ви отримаєте більше задоволені клієнтів, які залишатимуть гарні рекомендації та позитивні відгуки про роботу вашого онлайн-магазину. Profit!