Кошик
1189 відгуків

Шановні покупці! Сьогодні з 16-00 до 18-00 у нас на сайті проводяться технічні роботи і телефони тимчасово не працюють. Ми зв'яжемося з вами, коли нам все полагодять. Вибачте за тимчасові незручності.

+380 (97) 100-05-21
+380 (99) 100-05-31
+380 (44) 334-62-37
Тюринська 131 (офіс -не магазин!), Харків, Україна
Кошик
ІнструментПоставка

ГРМ

ГалереяСписок

Ремонт колінлу й газорозподільного механізму

Для проведення ефективного ремонту необхідний фіксатор колінвала. Фіксатор шківа колінвала має вкрай просту форму. Вони являють собою короткі стрижні циліндричної форми, один торець яких обладнаний плоскими виступами. Такі фіксатори з одного боку зроблені зручнішими: це дає змогу тримати їх і взагалі робить роботу комфортнішою. На це ж працюють і спеціально нанесені насічки.

Певна річ, моделі можуть отвори. Це робиться для зручності: так фіксатори можна прикрутити болтами до двигуна, що забезпечить валам нерухомість. Незалежно від своєї конструкції, фіксатори діють згідно з одним принципом. Їх потрібно вставити в спеціальні отвори, водночас самі фіксатори виявляться в пазах валів. У такий спосіб фіксатори заблокують прокручування валів.

Фіксатор, як і ключ натяжний входять до набір для заміни гм. Без них впоратися практично нереально. І тут потрібно зазначити, що якісний результат здатний забезпечити винятково якісні інструменти. Річ у тім, що конструктивно фіксатори є простим обладнанням. Це висуває багатьох водіїв на сумнівний крок: самостійне виготовлення фіксаторів. Сомнітелен цей крок із погляду не конструкції фіксатора, але матеріалу та процесу його виготовлення.

  1. Матеріал. Для фіксаторів використовують сталь чудової якості. Вона має витримувати великі навантаження, і вона їх витримує. Якість металу, що пускається на самопальні «фіксатори» підлягає великому сумніву. Що може статися тріщинами та навіть зламанням у найневідповідніший момент — у разі критичних навантажень під час ремонту.

  2. Процес. Дотримання заводської точності в параметрах фіксаторів у принципі недосяжне під час кущарного виробництва. А це прямий шлях до виникнення люфту. Для якісної фіксації жодного люфту не має бути в принципі.

Тому з цього погляду виготовляти інструмент самостійно або за допомогою місцевих майстрів — затівання більш ніж сумнівне. Набагато надійніше й ефективніше — заїхати на автосервіс і переприручити своє авто турботам професіоналів. Зрештою, у майстрів на СТО просто більше практичного досвіду в такому ремонті. Адже вони займаються цим частіше.

Замість укладання

Турбота про колінвалі та гм забезпечить Вашому автомобілю довге життя й довгий термін експлуатації Вам. Тому має сенс довіряти його обслуговування лише профі. Сенси витрачатися на містечко безгарантійний ремонт немає жодного сенсу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner