Дизельний компрессометр або ази діагностики
Догляд за авто, причому неважливо, чи він працює на бензині або дизельному паливі, передбачає не тільки регулярну заправку. Капітальний догляд передбачає цілий ряд кроків і дій, спрямованих на підтримання технічного стану автомобіля на найвищому рівні.
Один з них – діагностика з періодичністю 1 раз в 3 місяці. Таким чином, невеликі вкладення сил і часу на огляд і вирішення дрібних проблем набагато вигідніше, ніж раптова поломка посеред траси. Останній варіант, до того ж, загрожує негативним кумулятивним ефектом для супутніх і залежних вузлом і деталей авто. Простіше кажучи, коли щось ламається раптово, воно рідко ламається поодинці. Як правило, несправність носить системний характер увазі не звернення належної уваги.
Таким чином, компрессометр для дизельних двигунів – це один з перших і найпростіших прикладів обладнання для елементарної діагностики. Компрессометр дизельний універсальний повинен бути першим інструментом, коли у водія складається враження, що «з двигуном щось не так». Це може бути виражене через збільшене споживання бензину або через втрату потужності. Як варіант – у роботі двигуна з'явилися «чхання» або провали в робочому ритмі. Все це вказує на те, що у двигуна назріває проблема. А на компрессометр дизельний ціна завжди нижча, ніж на заміну половини деталей в двигуні. Найчастіше проблема криється в зношених поршневих кільцях, гільзах, поршневих клапанах або навіть в самих поршнях. Але в першу чергу все це необхідно визначити.
На компрессометр для дизельних двигунів ціна відрізняється не сильно в силу практично єдиного принципу роботи. Відмінності в основному стосуються технічного виконання моделей. Так, дизельні моделі продукують компресію більш високого порядку. Тому вони дещо більше за фізичними розмірами і потужніше за технічними параметрами. Тому ж вони вимагають спеціальних різьбових перехідників для підключення до двигуна. Тримати рукою за такої компресії вже не вийде. Тільки жорстке з'єднання.
Це підводить нас до переліку необхідних перехідників. Маючи такий набір, можна вільно працювати практично з усім переліком дизельних двигунів, встановлених на сучасних авто. Для особистого користування достатньо одного типу перехідника в кількості 3 штук. 2 про запас. А ось для СТО великий асортимент перехідників просто необхідний.
Тому вирішуйте самі: Вам проводити діагностику самостійно або їхати на автосервіс.