Лещата для амортизаторів – навіщо і де застосовуються?
Необхідність купити стяжки для пружин виникає практично на кожному СТО і автосервісі. Немає більш поширеного інструменту для роботи з підвіскою. Нині стяжка для пружин амортизатора представлена великою кількістю моделей, що відрізняються ціною і функціональністю.
Стяжка пружин стійок може мати наступні види:
-
Механічна стяжка пружин. Використовуються виключно в парі. Як правило, застосовуються нечасто. Конструктивно являє собою вкрай примітивну систему з силового гвинта з 2 захопленнями. Вони-то і тримають пружину. Як тип, механічне пристосування для стяжки пружин універсально. Найкраще підходить для прямих пружин, що має велику кількість витків;
-
Посилена стяжка пружин універсальна конструкційно більш надійна. Такий варіант часто воліють вже для регулярного використання з навантаженнями. Цінується в майстернях та автосервісах;
-
Особливий інструмент для стяжки пружин. Застосовується, якщо на автосервіс заїхав хтось з рідкісною або особливої підвіскою. Наприклад, Mercedes вимагає особливий стенд для розбирання стійок. Ще один приклад, коли машина піддається тюнінгу силами «народних умільців». У такому разі підвіска набуває унікальні і неповторні характеристики;
-
Стяжка пружин стаціонарна типу Макферсон. Сучасний варіант must-have. Найбільш універсальний і підходить для широкого діапазону авто, тому найчастіше така стяжка пружин амортизаторних стійок купується на СТО. Причина в тому, що на багато авто зараз монтуються бочкоподібні пружини. Макферсоновские стенди стійки за типом поділяються на механічні і гідравлічні.
На стяжки для пружин амортизаторів ціна в кожному магазині встановлюється своя, проте увагу потрібно звертати не на цінник.На що варто дивитися при виборі стійок:
-
Гвинтові моделі найбільш поширені. Тому особливо ретельно оглядайте гвинт – він повинен бути виготовлений з високоякісної сталі. Високоякісна сталь – це загартована інструментальна;
-
Знову про гвинті, але тепер про різьбі. П-образна різьблення зарекомендувала себе більш надійною і довговічною. Ідеальний варіант для автосервісів. V-образна різьблення краще підходить водіям, що будуть використовувати стійки в режимі «від випадку до випадку»;
-
Захвати. На ринку представлені литі і ковані. Віддайте перевагу ковані, хоч вони й дещо дорожче. Ковані виділяються міцністю, а литі більш схильні до деформації.
Приємних покупок.